miércoles, julio 12, 2006

Harry Potter

Muahahahahahaha! Qualsevol que llegeixi el títol es deu espantar! XD Però tranquils, pernils, que no és el que sembla; bé, el fet es que no sé quan vaig trobar una web on una fan de Harry Potter en feia dibuixos a partir dels llibres. Jo vaig trobar que estaven molt ben fetes, ja que ho havia fet abans de veure les pel·lícules, tal i com ella s'imaginava els personatges. Per tant pot ser que digueu: "Apa, si no s'assembla de res" , però penseu el merit que té en si fer això ^^



Aquest últim és en Voldemort de jove *,.,* Ah! I per cert, segurament us estranyareu al veure que això no és manga, però es que és igual, perquè també crec que està molt ben fet ^^

8 Comments:

At 12:09 a. m., Blogger Midala said...

jajaja XD que monos tots!
i estan mol ben dibuixats!
ojala fesin la serie i tot a la tele XD

 
At 9:45 a. m., Blogger Sarutsu said...

A que si? >.< A mi em van encantar... Tot i que no sé si a la dibuixant li semblaría bé, això de la sèrie... XD

 
At 10:26 p. m., Blogger Midala said...

i pk no! >_<
estaria be! i io crek q la dibuixant es posaria super contenta de que volguessin fer els seus dibuixos per la tele! >_<
tu no u estaries??

per cert-.- que vol dir que no es manga?? i tant que u es!

 
At 7:15 p. m., Blogger Sarutsu said...

jo no crec que ho sigui pas, però bé... pobre blog... el tenim abandonat V.V i no serà per temps percisamnet... ¡_¡

 
At 11:26 p. m., Blogger Midala said...

salut -.- es manga segurisim -.- segur segur segur... tant si esta dibuixat per japonesos o no, aixo es manga segurisim!!!

que et fa semblar que no u es? Oo

 
At 11:27 p. m., Blogger Midala said...

ey! com o as fet perque et deixi posar una imatge mes llarga?? Oo a mi no em deixa!

 
At 11:16 a. m., Blogger Sarutsu said...

Muahahaha! Mireia, amb qui et penses ke parles? XD (no en tinc ni idea de com ho vaig fer O.O)

 
At 8:51 p. m., Blogger Midala said...

ehm -_-''

be.. de fet es igual ^-^ a mi magrada molt la que porto ara >.<

 

Publicar un comentario

<< Home