viernes, agosto 04, 2006

Elfs, ninfes i altres éssers XD

Dons bé, resulta que va resultar que resultava, que el resultat resultant va resultar (parides vàries XD), que feia força que no actualitzava el nostre estimat blog, pobrissó ¡_¡ Així que com que tampoc tenia res a fer (ehem, estic de vacances XD) m'he decidit a fer-ho. Però el 2on problema es: sobre que puc escriure? I bé, m'he decantat per el 2on (o era el tercer? Ô.ô) tema que més m'agrada, els éssers fantàstics: elfs, ninfes, hobbits, etc ^_^ Mmm... en aquest cas gairebé tot són éssers fantàstics ^^' però bé, també hi han unes fotos que són elfs; així que entren al conjunt d'éssers fantàstics XD I bé, després d'enrotllar-me com una persiana, poso unes quantes imatges ^^ Ah, i per cert! Les 2 primeres fotos són d'una elfa que m'encanta, i que es diu Deedlit ^^




Bé... com he dit la majoria de les imatges no són d'elfes... però jo ho considero com a éssers fantastics ¬¬'

1 Comments:

At 4:05 p. m., Blogger Midala said...

ostres -.- el meu ordinador cada vegada esta pitjor -.- ara ia no em puk ni cambiar la foto TToTT

 

Publicar un comentario

<< Home