sábado, diciembre 16, 2006

La vita è bella *o*

Woh! Woooooh! Wooooooooooooh!
Per fiiiiiii!!! Perquè després es digui que no tinc memòria ¬¬ (bé, de fet sóc jo qui ho diu ^^'' (i es veritat V_V')) La qüestió es que havia deixat abandonat el Blog, pobrissó *aixugant llàgrimes* Però el que encara es més depriment es que ho havia fet perquè... no recordava la contrassenya d'accés U////U. Demano perdó (no sé a qui ^^'). Prometo apuntar-me la contrassenya i el nom d'accés TToTT Bé... d'ara endavant, com que s'acosten les vacances (que bé que sona... *o*), intentaré escriure sovint per aquí. A més, tinc moooooolts animes nous per comentar, per no parlar de les 2 series de manga que estic fent, les cançons de j-pop que he descobert... Així que posts no en faltaran! ^-^ Però de moment m'acomiado fins al pròxim post, ja que en aquests moments no tinc temps de penjar les imatges i escriure la descripció d'una sèrie ^^' Això si, ja que s'acosta Nadal (de fet, ja fa gairebé un mes que s'està menjant Nadal per tot arreu -.-), penjo només una imatge. El títol? Es ben bé que la felicitat és subjectiva xD